dl., 18 maig 2020 07:00:00 +0200

Atenció presencial amb cita prèvia

A partir del dilluns 18 de maig s'obre l'atenció presencial únicament amb cita prèvia.

Tot i l'obertura de l'oficina, es recomana seguir fent els tràmits per telèfon o per correu electrònic a l'adreça info@aiguedelprat.cat. L'horari d'atenció és de dilluns a dijous de 7:10 a 14:50 h i els divendres de 7:10 a 14 h.

Telèfons:

93 479 35 35      
93 479 35 31      
900 701 194

En el supòsit que sigui necessària l'assistència a l'oficina, haurà de demanar cita als telèfons anteriors o al correu electrònic indicat. 

No es faran atencions sense cita prèvia. En l'atenció es prioritzarà a les persones de 65 anys o més i les persones dependents. 

Per accedir a l'oficina i d'acord amb les mesures disposades per les autoritats competents, per tal d'evitar el contagi de la COVID-19, s'haurà de tenir en compte el següent

  • No entrar si presenta algun símptoma (tos, febre, dificultats respiratòries, etc.)
  • És recomana la utilització de mascareta
  • Ser puntual
  • Fer servir el gel higienitzant de mans, a l'entrar i sortir de l'oficina
  • Respectar la distancia de seguretat (2 metres) entre persones
  • Només s'atendrà una persona per torn. Si venen acompanyats, només podrà entrar una persona a l'oficina
  • A l'entrar a l'oficina, segueixin les instruccions del personal d'Aigües del Prat  

Gràcies per la vostra col·laboració i disculpeu les molèsties.

Altra informació d'interès sobre facturació, consums, ampliació de trams i tarifes socials.